Чому ми?

Всі інструменти для успішної роботи

Кожна компанія вибирає свій підхід до партнерів і співробітників. Хтось орієнтований на конкурентність серед працівників, хтось, будучи новачком на ринку, постійно змінює стиль спілкування з партнерами, хтось пред’являє максимально низькі вимоги, сподіваючись, що часто оновлювані співробітники виконають хоча б ряд функцій.

У нашого агентства інший підхід. Ми орієнтовані на довгострокову співпрацю, якісне надання послуг і постійне самовдосконалення.

Агентство нерухомості «SOFIA PLUS» надає всі види послуг при купівлі та продажу нерухомості з 1996 року. За цей час ми зрозуміли, що дійсно важливо в нашій роботі. Ми цінуємо надійність, професіоналізм і доброзичливість. Цих якостей ми чекаємо від своїх партнерів — і самі прагнемо їм відповідати.

Пріоритет партнера для компанії
Сильний бренд з 1996 року
Реклама оплачується компанією
Високий відсоток від угод
Об’ємна база нерухомості

Ми забезпечуємо всі умови:

  1. свободу дій: ви зможете планувати свій день так, як зручно вам, і це основна перевага віддаленої роботи в нерухомості та інших сферах, адже час — це ваш найцінніший ресурс;
  2. високий відсоток від угод: ми не оплачуємо робочі місця і надаємо вам найвигідніші умови. Детальніше в інструкції по роботі: https://hr.sofiaplus.ua/uk/services-ukr/;
  3. просування: ваші оголошення за рахунок агентства розміщуються на найвідоміших сайтах (olx, lun, dom.ria і т.д.) — про вартість реклами читайте за посиланням: https://hr.sofiaplus.ua/stoimost-reklami/;
  4. зручне місце для переговорів і консультацій: офіс поруч з метро Оболонь c зручним паркінгом; оформлення попереднього договору ви можете доручити досвідченому юрисконсульту і асистуючему секретарю;
  5. юридичний супровід: послуги ріелтора — це не тільки зустрічі з клієнтами і демонстрація об’єктів нерухомості, але і робота з документами, перевірка юридичної історії, організація нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу, а часом і врегулювання непростих з законодавчої точки зору питань, а значить, допомога кваліфікованого експерта з нерухомості ріелтору просто необхідна;
  6. візуалізація: створення 3D-презентації квартири, будинку або комерційного приміщення, яке потрібно продати. Така форма демонстрації найбільш наглядна і приваблива для потенційних покупців.
  7. топова CRM: планувати зустрічі оптимізувати маркетинг, поліпшувати обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації в історії взаємовідносин дуже зручно в CRM системі (Customer Relationship Management або Управління відносинами з клієнтами), тому ми створили додаток, за допомогою якого ваш особистий кабінет з оголошеннями легко підключається до топової CRM Бітрікс24 на безкоштовному тарифі цієї CRM.

Ми розуміємо, як важливо привернути увагу потенційних покупців за допомогою реклами, 3D-візуалізації і хороших фотографій, тому ми контролюємо контент, що розміщується на сайті, щоб бути впевненими в якості надаваної інформації.

Щоб отримати роботу ріелтором в АН «SOFIA PLUS», потрібно багато чого:

  • досвід ріелторської діяльності з продажу нерухомості;
  • проживання на території Києва або Київської області;
  • самоорганізованість;
  • цілеспрямованість;
  • чесність;
  • бажання професійно зростати і вдосконалюватися;
  • активність.

Незалежно від того, скільки вам років і хто ви за професією, якщо для вас важливо те ж, що і для нас: порядність, відповідальність і націленість на успіх — то ми готові до співпраці. Високі вимоги пов’язані з професійними якостями ріелтора, а також з нашим прагненням надати кращі умови тим, хто хоче і може якісно працювати на ринку нерухомості.

Приєднуйтесь до нас!

Агентство активно використовує інноваційні підходи в просуванні своїх послуг. Ми змінюємося відповідно до нових вимог сучасного ринку нерухомості. Адже вміння застосовувати нову інформацію для професійного зростання — важлива якість хорошого фахівця. Тому ми орієнтовані на співпрацю з тими, хто налаштований на підвищення своєї кваліфікації і використовує будь-яку можливість для того, щоб дізнатися чи освоїти щось потрібне для успішної ріелторської діяльності. А віддалена робота в АН «SOFIA PLUS» створює всі умови для виконання цих завдань.

  • Можливість кар’єрного росту: хороший ріелтор може стати експертом з нерухомості, а в майбутньому — керівником групи ріелторів. З ростом посади підвищується дохід, зростає престиж і відповідальність.
  • Прибутковість: велика частина заробленого від угод дістається вам. Наприклад, приватні ріелтори отримують всю комісію, але не мають офісу і юридичної підтримки, а витрачають кошти на самостійне просування реклами, як якщо-б були нашим партнером на умовах 75% від угоди.
  • Впевненість у завтрашньому дні: наше агентство успішно займається ріелторської діяльністю вже більше 27 років, а значить, партнерство з нами — це надійно.
  • Робота на дому: ви самі вирішуєте, коли домовлятися про зустрічі в офісі, коли узгоджувати виїзди з клієнтами, а коли займатися особистими справами. Вільний час дає можливості для навчання, підвищення кваліфікації, отримання нових корисних навичок.

Ми впевнені в тому, що стабільність і чесність — основа успіху кожного партнера та компанії в цілому.